the one and only

Första inlägget man skriver i en blogg är allt lite speciellt. Lite löjlig känner man sig när man ska introducera 0 läsare inför vad som komma skall, ungefär :) Iallafall så är den här nu, bloggen som high fivear med the sky. The swenglish is better than ever.

Vi är iallafall två sammansvetsade nötter som älskar att slänga sig ut från flygplan på ungefär 4000 meters höjd. Det och lite annat roligt smått och gott kommer den här bloggen att handla om, om jag får gissa iallafall. Eller egentligen så är det väll jag (Malin) som bestämmer för den andre nöten (Joackim) hade den briljanta idén att jag skulle stå för text och han för bilder. Hmm.... Vi får väll se hur det blir med den saken ;) Och vi får väll bråka om vem som ska ta tag i vivrarret med htmlkoder (bloggdesignen) som vi har framför oss också. Author i all ära, Men jag kan iallafall lova er att den inte kommer att se ut såhär i all evighet ;)

Vi


Motalas jätte (Mallan) sitter och softar lite. Fotografen är Jocke!   


Jocke. Bilden är klippt ur en film och fotograf är Arvid Selander.


Mer info om oss och våran sport kan ni räkna med i kommande inlägg.  
Håll till godo sålänge :)

See you soon our very best (zero) reeders!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0